06 grudnia 2024
Porządek obrad XIII sesji Rady Miejskiej w Czempiniu
Porządek obrad
XIII sesji Rady Miejskiej w Czempiniu
Termin: 19 grudnia 2024 roku o godzinie 15.30
Miejsce: sala wielofunkcyjna CAS TLENOWNIA
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z sesji nr XII (28 listopada) Rady Miejskiej w Czempiniu.
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Czempiń na lata 2025 – 2056.
a) Odczytanie projektu uchwały.
b) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
c) Odczytanie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
d) Dyskusja nad projektem uchwały.
e) Głosowanie nad projektem uchwały.
5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej gminy Czempiń na 2025 rok.
a) Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
b) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej.
c) Odczytanie opinii stałych komisji Rady Miejskiej w Czempiniu, w tym komisji właściwej do spraw finansów, o przedłożonym projekcie.
d) Odczytanie proponowanych zmian w projekcie budżetu otrzymanych po dniu złożenia projektu od podmiotów spoza jednostek organizacyjnych Gminy Czempiń i mieszkańców Gminy Czempiń.
e) Odczytanie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii i wniosków stałych komisji Rady Miejskiej, a także wniosków od podmiotów spoza jednostek organizacyjnych Gminy Czempiń i mieszkańców Gminy Czempiń oraz przedstawienie autopoprawek wprowadzanych przez Burmistrza do projektu budżetu;
f) Zgłaszanie proponowanych zmian w projekcie budżetu przez Radnych Rady Miejskiej w Czempiniu wraz ze wskazaniem źródeł ich finansowania.
g) Dyskusja nad wniesionymi przez Burmistrza autopoprawkami oraz proponowanymi zmianami zgłoszonymi na sesji przez Radnych Rady Miejskiej w Czempiniu, a także zgłoszonymi pisemnie wnioskami złożonymi po dniu złożenia projektu przez podmioty spoza jednostek organizacyjnych Gminy Czempiń oraz przez mieszkańców Gminy i ich przegłosowanie.
h) Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej wraz z przegłosowanymi poprawkami i autopoprawkami.
6. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej w Głuchowie.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2025.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Czempiniu na 2025 rok.
9. Sprawozdanie Burmistrza Gminy Czempiń o pracach w okresie międzysesyjnym, w tym związanych
z wykonywaniem uchwał Rady Miejskiej w Czempiniu.
10. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Czempiniu o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na zapytania radnych.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Zakończenie obrad XIII sesji.
Czytaj również:
- Podpisywanie umów na Inspekcje Techniczne w ramach Projektu OZE - aktualizacja komunikatu 6.12.2024r
- Informacja o wstrzymaniu naboru wniosków "Czyste Powietrze"
- Chcesz podnieść swoje kwalifikacje i szukasz dofinansowania? Skorzystaj z Bazy Usług Rozwojowych!
- Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Czempiniu
- Projekt Gminy Czempiń „Przełamujemy bariery !” dofinansowany
- Rozwój systemu ratowniczo – gaśniczego w Gminie Czempiń
- Bezpłatny webinar skierowany do przedsiębiorców, zainteresowanych rozwojem w obszarze OZE
- Komunikat dotyczący organizacji pracy Urzędu Gminy w Czempiniu
- LGD Lider Zielonej Wielkopolski - ogłoszenie o naborze
- Spotkania konsultacyjne w sprawie potencjalnych lokalizacji farm wiatrowych na terenie Gminy Czempiń